onsdag 6 november 2013

Knitting

This time creative troopers preparing for the oncoming winter. I also have to extend a really big thank you to my darling wife Carin, who made this scarf and supplied my nerdy interest. I'm impressed that she used tooth picks in order to make it the right size for the lego stormtrooper.

Denna gången skapar soldaterna sina egna halsdukar inför den annalkande vinter. Jag måste verkligen uttrycka mitt stora tack till min älskade fru Carin, som gjorde denna halsduk för att tillgodose mitt nördiga intresse. Jag är imponerad över att hon faktiskt stickade halsduken med hjälp av tandpetare, allt för att det skulle passa legofigurerna.


Creative Commons License
This work by east_mountain is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 Unported License.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar