lördag 12 oktober 2013

Tomteverkstad

Hej!

Det blir visst bara lego på den här bloggen :-) men det är uppskattat har jag förstått.
Christoffer har blivit en rackare på PS och äntligen får min Nikon D3s komma till användning, vilket är bra.
Jag har haft tomteverkstad den här veckan då jag legat/suttit hemma i soffan.
Nu börjar mina pärlor ta slut, men om 2 veckor är det symässa i Älvsjö och då finns några av nätbutikerna jag handlar av på plats, då tänkte jag passa på att handla lite nya pärlor.

Jag och barnen tillverkar för er som inte vet det armband och halsband till barn och vuxna, en del av pengarna som vi får in skänker vi sedan till barncancerfonden.
Maila till ostberg.carin@gmail.com om du vill göra en beställning.





Ella, vår skruttfia tyckte det var lite orättvist att vi gör barnarmband i vuxenstorlek men inte vuxenarmband i barnstorlek. Vi har ändrat på det nu :-) Alla vuxenarmband kan man nu även får i barnstorlek för 60 kr/st varav 20 kr går till barncancerfonden.


Lämna gärna en kommentar där du berättar att du tittat in eller varför inte ge förslag på nya armbandsmodeller. Kram kram Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar